Λίγες κουβεντούλες

Οι μαθητές της Ε' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου συνεχίζουν την πορεία τους φέτος στη Στ'. Οι δρόμοι μας χώρισαν, το ιστολόγιο όμως αυτός θα εξακολουθεί να υπάρχει και να ενημερώνεται πάνω σε θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.

Τελευταίες αναρτήσεις

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Ιόνια νησιά

Σήμερα μελετήσαμε τα νησιά του Ιονίου. Σίγουρα μας δημιουργήθηκε η διάθεση να πάμε διακοπές! Άλλωστε η χώρα μας έχει τόσο όμορφα μέρη!!!









Μπαλλέττες και Φουρλάνα, χοροί της Κέρκυρας.












Για να δεις βίντεο για το Ληξούρι, πάτησε εδώ.
Για να ακούσεις Κεφαλλονίτικες καντάδες πάτησε εδώ.


Σπήλαιο Μελισσάνης




Εξάσκηση On line εδώ.

2 σχόλια:

  1. Αγαπώ τη Ζάκυνθο!! Εχω πάει σε διάφορα νησιά αλλά τη Ζάκυνθο δεν την αλλάζω με τιποτα! Πάνω από έξι φορές έχω πάει διακοπές εκεί και ανυπομονώ να ξαναπάω!!! Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Marie!Η αλήθεια είναι πως έχω ακούσει πολύ όμορφα λόγια για τη Ζάκυνθο, δεν την έχω επισκεφτεί όμως η ίδια. Φέτος είναι μέσα στους προορισμούς μου όμως...θα δείξει:)Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δε χρησιμοποιoύμε greeklish.Φροντίζουμε να είμαστε ευγενικοί. Προσέχουμε την ορθογραφία μας.

Επικοινωνία

Όχι στα Greeklish

Το χαμόγελο του Παιδιού

Πώς σας φανήκαμε;

Εάν σου αρέσει το blog, αξιολόγησέ το στο Allblogs.gr